Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Some | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany14.01.2007 @21:33:51 ostatnio na stronie27.09.2010 @15:06:17



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze1103 posty na forum5

komentarze
+Gregbike    02.05.2007 @17:07:06
Witaj,

walcz walcz tylko ciężką pracą do czegoś dojdziesz w tej dziedzinie - niestety. Co do szkiców to różnie to bywa, czasem wena jest tak silna ze w 10 - 15 min powstaje kilka szkiców i już ciągnie mnie do kompa żeby to przerzucić, czasem siedzę nad kartką nieco dłużej. Jednak nie robie idealnych rysunków projektów bo niestety rysownik ze mnie żaden Gdybym umiał ładnie rysować to nie robił bym layoutów tylko obrazy i ilustracje
_______
"A problem well defined is a problem half solved."
http://gregbike.carbonmade.com
~n3gative    16.04.2007 @14:43:07
O widzę, że nie jestem jedyny '91 na Digu =)
+heiz    06.04.2007 @19:35:39
haze = hejz
_______
Pozdrawiam,
Piotr Jaworowski
http://hejz.com - w w w . h e j z . c o m
~Sprytna    05.04.2007 @13:45:10
"Złoty deszcz" to takie żółte kwiaty kwitnące na krzewach na Wielkanoc Ale interpretacja i tak jest dowolna Dzięki i pozdrawiam
_______
Kono hotaru
Tago no tsuki ni
Kurabemin
~mundaya    04.04.2007 @23:12:14
gdzie jest primaaprilisowy projekt strony? chcialam miec bloga na bazie takiego czegus
czuję się zawiedziona
ostatnio edytowane: 2007-04-04 23:15:29
~Apologies    04.04.2007 @21:04:29
no bo z ta promocja...ekhm :P
sie wytrachałam :P
_______
Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz,
nigdy nie uda ci się sprawić ,
aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia
cokolwiek odczuwali.

Don McCullin
~n3gative    04.04.2007 @15:34:07
wysokie noty za nicka?Coś w tym jest :p
~skiki    03.04.2007 @18:57:10
tego sie nie rysuje tylko w specjalnym programie tworzy obiekty 3d a potem sie je renderuje
_______
http://fotologue.jp/arturskoczek - portfolio
Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać. - Nietzsche
~skiki    03.04.2007 @18:10:23
nie to nie jest zdjecie, oprocz jednego zdjecia osoby ktore mam w galeri to reszta to grafiki
_______
http://fotologue.jp/arturskoczek - portfolio
Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać. - Nietzsche
~skiki    03.04.2007 @17:29:30
tak, wszystko robilem sam
_______
http://fotologue.jp/arturskoczek - portfolio
Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać. - Nietzsche
~Feat    03.04.2007 @07:34:39
dzieki
_______
Featdesign.net
^cycu19    02.04.2007 @22:46:46
ja bym go chyba całkowicie usunął i zastąpił innym :D
~tpze    02.04.2007 @22:34:56
dzięki...no własnie walcze dalej nad nią. w sumie masz racje nie za bardzo wiadomo czego ona dotyczy. ogolnie dzięki za uwagi pzdr
^cycu19    02.04.2007 @21:32:10
to ja tak myśle skrótowo a to wszystko przez moich znajomych o zanim coś powiem to oni już wiedzą o co chodzi Natomiast u ciebie chodzi mi o ten gradient w menu (czarny ) i ten obok i to po prawej stronie od textu jak zaokraglenie się kończy ^^
~thirdeye    02.04.2007 @20:59:08
Dzieks
_______
http://www.thirdeyeart.pl - jeszcze w powijakach
^matheooosh    02.04.2007 @20:13:58
senkju :D
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
!bartekstefanowicz    02.04.2007 @18:10:36
ojeny, naprawde?
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~widget    02.04.2007 @16:47:22
Dzięki za komentarz
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~thirdeye    01.04.2007 @23:08:08
Z glowy
_______
http://www.thirdeyeart.pl - jeszcze w powijakach
~Ad3M    01.04.2007 @21:20:39
hehe, dobre pytanie ale no coz
_______
słyszałem, że mnie nie znasz
~Kwaku    01.04.2007 @21:09:56
hahaha , to fucktycznie przezentuje zajebisty poziom , nie ma co :D
~agrescik    01.04.2007 @19:29:31
Buuu źli ludzie nie poczekali do północy...
_______
,,Sztuka w naszym pojęciu jest metafizyczną, tworzy nowe syntezy, dociera jądra wszechrzeczy, wnika we wszystkie tajnie i głębie"
<CONFITEOR PRZYBYSZEWSKI>
~boby    01.04.2007 @18:09:08
a to jak się nie znam to przepraszam
~Some    01.04.2007 @18:07:07
Ha-Ha, no to nie mogliście poczekać do północy?
~Kwaku    01.04.2007 @17:47:36
ta , utalentowany chyba w myciu podlogi ;d
ale praca na poziomie , DD murowane !
1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt